Direct naar de contentDirect naar de footer
Speel gerust, maar bewust!
Speel gerust, maar bewust!

Klachtenprocedure.

Wij streven ernaar het aanbod van spelmogelijkheden, de faciliteiten en de serviceverlening in Casino Avifauna continu te optimaliseren. In dit verbeteringsproces neemt de mening en de ervaring van de bezoeker een belangrijke plaats in. Zeker omdat er ondanks alle inspanningen wel eens iets mis kan gaan. De praktijk wijst uit dat de meeste verstoringen van jouw spelplezier vrij snel naar tevredenheid opgelost kunnen worden, maar in sommige gevallen kan een bredere of structurele aanpak noodzakelijk zijn. Hiervoor is een klachtenprocedure ingesteld:

  • Je kunt jouw klacht schriftelijk kenbaar maken op een speciaal formulier. Dit wordt op verzoek verstrekt door onze balie-medewerk(st)er.
  • Dit formulier kun je ter plaatse invullen en desgewenst afgeven aan onze balie-medewerk(st)er.
  • Wanneer je de voorkeur geeft aan het versturen van de klacht, dan kan deze gericht worden aan:

Casino Avifauna
T.a.v. Afdeling Marketing
Hoorn 65
2404 HG Alphen aan den Rijn

  • De ontvangst van de klacht wordt binnen 2 weken schriftelijk bevestigd.
  • De klacht wordt in behandeling genomen door het management en/of directie.
  • Je wordt over de voortgang en uitkomst van de klacht schriftelijk ge├»nformeerd.
  • Mocht de klacht niet naar jouw tevredenheid zijn afgehandeld, kun je alsnog de klacht indienen bij de Kansspelautoriteit (KSA).

Dagelijks geopend

  • Van 10.00 - 02.00 uur
  • Gratis entree & parkeren
  • Ruim spelaanbod
  • Gratis hapje & drankje
  • Minimumleeftijd 21 jaar